Doneren

Stichting Pole Position draait volledig op giften en donaties en werkt uitsluitend met vrijwilligers. Wij zijn afhankelijk van particulieren en bedrijven die ons mooie werk willen ondersteunen en we kunnen jullie hulp dus goed gebruiken.

Particulieren

Als u ons wilt sponsoren (ieder bedrag is welkom) kunt u dat doen door uw donatie via deze link over te maken. De Helden zijn u erg dankbaar.

Bedrijven en organisaties

Stichting Pole Position heeft een sponsorplan voor bedrijven. Al vanaf een klein bedrag per jaar kunt u zich als sponsor aan de stichting verbinden. Stichting Pole Position heeft een ANBI status wat betekent dat uw periodieke gift fiscaal aftrekbaar kan zijn. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden, neem dan contact met ons op. Wij vertellen u graag wat de mogelijkheden zijn.

Kom in actie voor Stichting Pole Position

Wilt u graag (alleen of met anderen) op een sportieve manier in actie komen voor Stichting Pole Position en op die manier geld binnenhalen voor ons? Dat kan!

Ga een challenge aan voor ons!

Wij werken samen met Heroes for Charity. Of u wilt gaan wandelen, de nieuwjaarsduik wilt doen of de Inca Trail lopen; het kan allemaal. Kijk op de Site van Heroes for Charity voor de mogelijkheden of neem met ons contact op en zet je beste beentje voor voor onze stichting.