Meet & Greet met Anky van Grunsven

Onze held Andrea had 1 grote wens; haar idool Anky van Grunsven ontmoeten.

En die wens mochten wij in vervulling laten gaan. We zijn met Andrea op de koffie geweest bij Anky en hebben een rondleiding gehad in de stallen waarbij een foto met Salinero natuurlijk niet mocht ontbreken. width=

Wedstrijd Leeuwinnen

Onze held Laurens bezocht een wedstrijd van zijn idolen ; de leeuwinnen.

Een onvergetelijke avond met nog een mooie extra verrassing in de vorm van en gesigneerd shirt van het team. width=

Heldendag Tennis

Alweer de 4e editie van de Heldendag Tennis hebben we achter de rug. Op 6 banen werden er spannende en hele mooie wedstrijden gespeeld.

En we hadden een challenge, gewonnen door Tanja; zij mag volgend jaar een wedstrijd gaan spelen tegen Robin Haase op het heilige gras van Rosmalen  width= width= width= width= width= width= width=

Taart van Anna

In het kader van ons 10-jarig jubileum heeft “Heel Holland Bakt” winnares Anna Yilmaz een speciale jubileumtaart voor ons gemaakt. Komend jaar zijn de taarten te vinden op onze Heldendagen en evenementen.

Smullen dus!!!!

Bezoek aan FC Volendam

Dit seizoen mag er naar iedere thuiswedstrijd van FC Volendam een held met begeleider. Een mooie ervaring, mogelijk gemaakt dankzij onze samenwerking met FC Volendam.

OGSM

Vanaf heden werkt Stichting Pole Position met een OGSM systeem. OGSM staat voor Objectives, Goals,Strategies en Measures. Het helpt ons om al onze acties en plannen inzichtelijk te krijgen. Het bestuur en het operationele team hebben het systeem inmiddels in gebruik genomen.

Het OGSM is beschikbaar gesteld door de Wisselzone. Een prachtige sponsoring waar we enorm blij mee zijn

Wensdag bij de Leeuwinnen

Wat een spannende en heerlijke avond in Stadion Galgenwaard waar de leeuwinnen zich plaatsten voor het WK in 2023.

Onze held Bert genoot met volle teugen. Eindelijk zag hij zijn idolen in actie.

De leeuwinnen hebben voor Bert ook nog een shirt gesigneerd welke we hem later zullen overhandigen.

Een zeer geslaagde avond voor Bert. We hopen dat er nog heel veel mooie wensen volgen. width= width= width=

Heldendag Tennis 2022

De 4e editie van de heldendag tennis komt er weer aan en je kunt je nu al opgeven!

We hopen heel veel helden te mogen ontvangen op zondag 20 november in Doorn

Geslaagde heldendag voetbal in Volendam

Dat was hem weer, de heldendag voetbal!! Het was een fantastische dag dankzij de geweldige ondersteuning van FC Volendam , de inzet van onze ambassadeurs Jochem Kamphuis en Kelly Zeeman en natuurlijk het enthousiasme van al onze vrijwilligers.

Maar bovenal was het een topdag door alle helden. Jullie hebben er een onvergetelijk evenement van gemaakt.

Op naar de volgende editie!!!

?Arnoud van de Weerd width= width= width= width=

Heldendagen volleybal (3 juli) en voetbal (10 juli)

Er komen weer 2 mooie heldendagen aan in juli.

3 juli Volleybal in Amersfoort met Edwin Benne en 3 speelsters van Jong Oranje

10 juli Voetbal in Volendam met Jochem Kamphuis en Kelly Zeeman

Opgeven voor beide dagen kan nog via info@stichtingpoleposition.nl

Ervaring is niet nodig, enthousiasme wel!!

width= width=