Vrijwilliger gezocht voor Partnerships & Sponsoring team!

Wil jij ons helpen om de sportwens van mensen met een verstandelijke beperking in vervulling te laten gaan?

Stichting Pole Position vindt dat iedereen de mogelijkheid moet hebben in aanraking te komen met sport, sportwedstrijden of evenementen. Voor mensen met een verstandelijke beperking is dit echter niet vanzelfsprekend. Daarom zetten wij ons in om deze mensen (onze helden!) een sportieve topdag te bezorgen. Wij doen dit samen met topsporters van verschillende disciplines: zo organiseren wij bijvoorbeeld de Heldendagen, waar onze helden onder begeleiding van ervaren sporters aan de slag gaan met hun lievelingssport.

Maar we zijn nog niet compleet; we zijn namelijk nog op zoek naar vrijwilligers voor ons Partnerships & Sponsoring team!

Dit ben jij:
  • Een netwerker met goede sociale en communicatieve vaardigheden
  • Ervaren met fondsenwerven, of bereid hierin te groeien
  • Je hebt een passie voor sport en natuurlijk een groot hart voor onze doelgroep!
Jouw taken:
  • Het vergroten van ons netwerk op zakelijk gebied
  • Het onderhouden van contact met onze partners en sponsoren
  • Het aanschrijven van vermogensfondsen
Dit bieden wij jou:
  • Een leuk en enthousiast team om mee samen te werken!
  • Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen input
  • De mogelijkheid jezelf te ontwikkelen en te groeien in jouw functie
De medewerkers van Stichting Pole Position werken op vrijwillige basis. Er staat voor deze functie geen vast aantal uren; wanneer of hoe je met ons meewerkt mag jij deels zelf invullen. Wel verwachten wij natuurlijk dat je zoveel mogelijk bij overleggen aanwezig bent en bijdraagt aan de stichting.

Wil jij ons komen versterken? Neem dan contact met ons op of stuur een mailtje naar info@stichtingpoleposition.nl, dan maken wij snel een keer (digitaal) kennis met elkaar!