2 fantastische fondsenwervende evenementen zijn in aantocht

Zaterdag 10 juni en zondag 3 september. Noteer die data vast in je agenda.

Op 10 juni organiseren Sarjenka van Tol en Yvana Stippel Streetrun Amsterdam.  Deze 2 bijzonder gemotiveerde HvA studenten van de opleiding Sport, Management en Ondernemen geven deelnemers de mogelijkheid om in teamverband een sportieve, dynamische wedstrijd vol met vragen en opdrachten aan te gaan.

3 september is het vervolgens de beurt aan onze ambassadrice Rianna Galiart. Zij gaat die dag afscheid nemen van de topsport en doet dat in een spectaculaire setting. Op de Rozengracht in Zaandam verrijst die dag een heuse atletiekbaan waar Rianna met 15 collega’s de strijd aan zal gaan in een officiële polsstokhoogspringwedstrijd. Spektakel gegarandeerd. HvA student Larissa Bosman is inmiddels al volop bezig met de voorbereidingen voor dit evenement.