Boksclinic verzorgd door Nouchka Fontijn bij uw bedrijf?

Boksclinic verzorgd door Europees kampioene Nouchka Fontijn?

Ondersteunen van een goed doel?

Dat kan!

Nouchka Fontijn, Europees kampioene boksen in de klasse tot 75 kg, komt graag bij uw bedrijf langs om een boksclinic te verzorgen. Deze 2 uur durende clinic (maximaal 25 personen) is een leuk alternatief voor uw medewerkers om op een andere manier met elkaar om te gaan en om elkaar beter te leren kennen en samen te werken.

Nouchka verzorgt eenmalig deze boksclinic aan de hoogste bieder.

Als trotse ambassadrice van stichting Pole Position is zij graag bereid om met deze clinic de stichting te ondersteunen. De opbrengst van de clinic komt namelijk in zijn geheel ten goede aan de stichting. U steunt dus met het aankopen van de clinic tevens een goed doel. Een extra stimulans om met een mooi bod de clinic binnen te halen voor uw bedrijf.

Inhoud clinic:

Geen flip-overs of toekijken vanuit uw luie stoel. ACTIE!

Na een praatje van Nouchka volgt een stevige warming-up waarin u de basistechnieken van het boksen zult leren; een stukje concentratie en discipline.

Daarna werkt Nouchka met u toe naar optimale samenwerking. Wanneer val ik aan en wanneer verdedig ik en hoe vertaal ik dat naar mijn dagelijkse werk. Doorzettingsvermogen, anticiperen en tactisch inzicht zijn daarbij kernwoorden. Uiteraard is uw veiligheid  gewaarborgd.

Heeft u als bedrijf specifieke wensen ten aanzien van deze training, dan is dit bespreekbaar evenals de datum waarop u de clinic wilt aanbieden aan uw medewerkers.

Meer informatie:

Indien u een bod uit wilt brengen (minimaal 500 euro) op de clinic of indien u meer informatie wenst kunt u contact opnemen met de stichting.

U kunt dit doen door een E-mail te sturen aan info@stichtingpoleposition.nl o.v.v. “Boksclinic”.

Op de website en sociale media zullen wij aangeven wat het huidige hoogste bod is.